AUSTRALIË HERE WE COME! Over 2 maanden dan! :) - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Nikki Boon - WaarBenJij.nu AUSTRALIË HERE WE COME! Over 2 maanden dan! :) - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Nikki Boon - WaarBenJij.nu

AUSTRALIË HERE WE COME! Over 2 maanden dan! :)

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

22 Augustus 2013 | Nederland, Onderdijk

Hallo iedereen,

Zoals vele van jullie waarschijnlijk al weten verruil ik het (straks weer) koude Nederland voor het hopelijk warme Australië. Over precies twee maanden vlieg ik samen met Dewi naar de andere kant van de wereld. Na Amerika en Noorwegen is het nu tijd voor Australië en Nieuw Zeeland. Waarschijnlijk gaat de reis ongeveer 6 maanden duren, misschien iets korter en misschien iets langer, dat ligt helemaal aan de situatie.
Voordat ik op reis kan moet de studie natuurlijk zijn afgerond. Als alles goed gaat studeer ik aankomende woensdag af. Na 4 jaar hard bikkelen heb ik dan ook eindelijk mijn HBO diploma op zak.

Uiteraard ga ik weer een dagboek bij houden, om jullie zo op de hoogte te houden van al onze avonturen! Er moet nog veel gebeuren voordat ik echt kan vertrekken, maar mijn backpack is al binnen, en dat lijkt mij toch wel het belangrijkste!

Tips zijn altijd welkom, want ik geloof dat ik nu al veel te veel spullen mee wil nemen!
Groetjes Nikki

  • 22 Augustus 2013 - 23:38

    Frank:

    Heel veel plezier Nikki! Mooie landen en ik heb heeeeeeeel veel tips, maar die bespaar ik je liever. De grootste tip is: neem geld mee want ook daar kun je spullen kopen als je niet zeker weet wat mee te nemen. Hoe meer spullen hoe zwaarder op de rug....

    Als je praktische vragen hebt voeg me maar toe op SKYPE dan kan ik je tips geven als je wilt. Je kunt me vinden onder de naam: Frank.Essenstam of Frank.Essenstam@gmail.com

    Veel plezier!

    Groetjes Frank (oud studie genoot)

  • 27 Augustus 2013 - 08:58

    Petra:

    Nikki, Spannend!!!!! En woensdag heeeeeeel veel succes!! xxxxx

  • 20 Oktober 2013 - 14:23

    John:

    He kanjer van me,

    Nog even en dan ga je ons weer voor een maand of 6-7 verlaten. Al vanaf je 13e jaar hoor ik je over Australie, en nu is het dan zover. Na Amerika en Noorwegen ga je jouw volgende droom waarmaken.
    Rondreizen en hier en daar een beetje vrijwilligerswerk. Mooi hoor. Je gaat ook nog eens in de mooie tijd want de zomer komt eraan.
    Lieve schat ik wens je heel veel plezier, geniet ervan. Maak er samen met Dewi en wie weet allerlei andere nieuwe vrienden een onvergetelijke tijd van.
    Een veilige reis en dikke kus.

    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 9479

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 01 April 2013

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: