Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Nikki Boon - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Onderdijk, Nederland van Nikki Boon - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Nikki

21 Oktober 2013 | Nederland, Onderdijk

Zo, mijn allerlaatste dag in Nederland is nu toch echt aangebroken. Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we richting de andere kant van de wereld. Samen met Dewi zal ik de aankomende maanden (hoeveel is nog niet duidelijk) door Australië en New Zealand heen trekken. We zullen vooral de Oost en Zuid kust van Australië bekijken. En het Noorder eiland van New Zeeland. Tijdens onze reis zullen we op verschillende plekken vrijwilligerswerk gaan doen. We hebben een WWOOF lidmaatschap aangevraagd. WWOOF staat voor Willing Workers On Organic Farms. Het komt er dus op neer dat we voor onze kost en inwoning een aantal uur per dag zullen meedraaien op verschillende boerderijen. De aangeboden werkzaamheden lopen zeer uiteen, wij hebben gezocht naar boerderijen die werken met paarden.

Gister heb ik al mijn tas ingepakt en ik zal de aankomende maanden met ongeveer 13 kilo op mijn rug reizen. Alles zit goed geordend ingepakt, ik heb geprobeerd zo weinig mogelijk mee te nemen, maar dat is voor een vrouw nog erg moeilijk!

Het afscheid nemen is ook al begonnen, ook al is het al de derde keer dat ik een grote reis ga maken, het afscheid nemen wordt er niet minder moeilijk door. Morgen zal helemaal zwaar worden, maar gelukkig kom ik over aantal maanden gewoon weer terug naar huis!

Als het mogelijk is houd ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte via deze blog!
Liefs Nikki

• 21 Oktober 2013 - 12:24

Anja:

lieve Nikki

heel veel plezier op jullie reis, geniet ervan

liefs Anja

• 21 Oktober 2013 - 12:34

Danielle:

Meiden heel veel plezier daar! Ik vind het zo stoer!
    Groetjes danielle

• 21 Oktober 2013 - 13:30

Lisa:

Goede reis meiden!! Heel veel plezier en geniet overal van! Liefs Lisa

• 21 Oktober 2013 - 18:49

Petra:

Whoehoe het gaat nu dan toch echt gebeuren lieverd! En wat een spannend begin want hoe zit het met die bosbranden in Sydney?? Tuurlijk gaan we er vanuit dat mocht het te erg zijn ze jullie zouden inlichten toch! Het komt vast allemaal goed en dan gaat jullie grote avontuur beginnen.
    Papa zou wel mee willen hoor! Waarom heb je hem eigenlijk niet mee gevraagd? Geintje!!
    Nou meis geniet van alles en geef zo nu en dan een teken van leven aan je paps en mams dan slapen zij ook goed ;) liefs van mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 21 Oktober 2013 - 19:33

Daniëlle:

Jaaaaa..... het is bijna zover!!! Waar je al maanden lang naar uit hebt gekeken gaat nu echt gebeuren!! Zoo gaaf!! Heeel veel plezier meiden!! Heeel veel lol maken, mooie dingen beleven en heel veel foto's maken! En laat al die leuke verhalen maar komen :D! Wij zitten hier zometen in de kou, sneeuw, donkere dagen, en dan kan je ons op vrolijken Nikki door leuke plaatjes van het mooie Australië te maken en deze site of fb te zetten! Haha!
    Hou ons maar op de hoogte hoe het daar gaat, en wat jullie allemaal beleven. Nogmaals heeel veel plezier!!! Geniet van alle vrijheid die jullie hebben en lekker crossen door dat mooie, grote land! Zo gaaf :D!!
    Liefs xx Daniëlle